Zobrazit minimální záznam

Marketing plan of organisation



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorSkvrnová Lucie
dc.date.accessioned2017-11-09T10:50:33Z
dc.date.available2017-11-09T10:50:33Z
dc.date.issued2017-08-21
dc.identifierKOS-695600098205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73290
dc.description.abstractTato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky ohledně marketingového plánování a tvorbě marketingového plánu. V praktické části byl vytvořen marketingový plán pro vybranou organizaci. Po provedení příslušných analýz vnějšího i vnitřního prostředí, byly stanoveny marketingové cíle. Díky segmentaci a targetingu byly stanoveny nové cílové segmenty, pro které byl následně navržen marketingový mix. Tato diplomová práce obsahuje také akční plán, který by měl vést k naplnění stanovených cílů.cze
dc.description.abstractThis thesis summarizes theoretical knowledge about marketing planning and making of marketing plan. In the practical part there was a marketing plan created for the selected organization. After relevant analyzes of the external and internal environment, marketing goals were set. With segmentation and targeting, new target segments have been set up for which marketing mix have been designed. This thesis also contains an action plan which should lead to the fulfillment of the set goals.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,marketingové plánování,marketingový plán,nezisková organizacecze
dc.subjectMarketing,marketing planning,marketing plan,non-profit organizationseng
dc.titleMarketingový plán organizacecze
dc.titleMarketing plan of organisationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-20
dc.contributor.refereeStránská Karolína
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam