Internetový marketing vybrané společnosti
Internet Marketing of the Selected Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Brůnová Linda
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2017-09-20Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá především internetovým marketingem, jeho nástroji a ná-slednou aplikací těchto nástrojů na vybranou společnost. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá problematikou internetového marketingu, konkrétně internetovým obchodem, jeho úspěšným fungováním, a také jsou zde představeny jednotlivé nástroje, které jsou detailně rozebrány. Druhá část práce, tedy praktická část, vychází z části teoretické. Tato část obsahuje představení společnosti, analýzu její konkurence a následnou analýzu jednotlivých nástrojů. Hlavním přínosem této práce je analýza nástrojů internetového marketingu pro vybranou společnost a také doporučení pro jednotlivé nástroje, jak dosahovat lepších výsledků. This diploma thesis is focused on the internet marketing, tools and application of this tools to a selected company. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the issues of internet marketing, especially e-shop, its successful functioning and also presents individual tools, which are analyzed in detail. The second part, the practical part, is based on the theoretical part. This section includes information about the company, an analysis of competitors and analysis of individual tools. The main benefit of this diploma thesis is the analysis of internet marketing tools for the selected company and recommendations for individual tools how to achieve better results.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]