ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Internetový marketing vybrané společnosti

Internet Marketing of the Selected Company

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Brůnová Linda
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Šikýř Martin
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2017-09-20



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se zabývá především internetovým marketingem, jeho nástroji a ná-slednou aplikací těchto nástrojů na vybranou společnost. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá problematikou internetového marketingu, konkrétně internetovým obchodem, jeho úspěšným fungováním, a také jsou zde představeny jednotlivé nástroje, které jsou detailně rozebrány. Druhá část práce, tedy praktická část, vychází z části teoretické. Tato část obsahuje představení společnosti, analýzu její konkurence a následnou analýzu jednotlivých nástrojů. Hlavním přínosem této práce je analýza nástrojů internetového marketingu pro vybranou společnost a také doporučení pro jednotlivé nástroje, jak dosahovat lepších výsledků.
 
This diploma thesis is focused on the internet marketing, tools and application of this tools to a selected company. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the issues of internet marketing, especially e-shop, its successful functioning and also presents individual tools, which are analyzed in detail. The second part, the practical part, is based on the theoretical part. This section includes information about the company, an analysis of competitors and analysis of individual tools. The main benefit of this diploma thesis is the analysis of internet marketing tools for the selected company and recommendations for individual tools how to achieve better results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/73278
View/Open
PLNY_TEXT (2.723Mb)
PRILOHA (1.427Mb)
POSUDEK (366.6Kb)
POSUDEK (543.1Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV