Zobrazit minimální záznam

Marketing study of company Selgen, a.s.



dc.contributor.advisorRejf Libor
dc.contributor.authorMaternová Marcela
dc.date.accessioned2017-11-09T10:48:42Z
dc.date.available2017-11-09T10:48:42Z
dc.date.issued2017-07-31
dc.identifierKOS-597056571905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73214
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku SELGEN, a. s., působící v oblasti zemědělství. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení celkového marketingu firmy. Dále se bakalářská práce zabývá analýzou celkového chodu firmy a nachází nedostatky v současném stavu marketingu a navrhuje, co může firma využít jako výhody do budoucna.cze
dc.description.abstractThe thesis analyses the present state of marketing management in Selgen, a.s., company which operates in agriculture. The goal of the thesis is to design measures to improve marketing of the company. Further, the thesis analyses overall business situation of the company and finds imperfections in the current state of marketing and suggest what the company can use in the future.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,SWOT analýza,marketingový mix,SELGEN,a.scze
dc.subjectMarketing,SWOT analysis,marketing mix,SELGEN,a.seng
dc.titleMarketingová studie ve společnosti Selgen, a.s.cze
dc.titleMarketing study of company Selgen, a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-09-06
dc.contributor.refereeHorčička Pavel
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam