Marketingová studie ve společnosti Selgen, a.s.
Marketing study of company Selgen, a.s.
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Maternová Marcela
Supervisor
Rejf Libor
Opponent
Horčička Pavel
Field of study
Technologie, materiály a ekonomika strojírenstvíStudy program
Výroba a ekonomika ve strojírenstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuDefended
2017-09-06Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku SELGEN, a. s., působící v oblasti zemědělství. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení celkového marketingu firmy. Dále se bakalářská práce zabývá analýzou celkového chodu firmy a nachází nedostatky v současném stavu marketingu a navrhuje, co může firma využít jako výhody do budoucna. The thesis analyses the present state of marketing management in Selgen, a.s., company which operates in agriculture. The goal of the thesis is to design measures to improve marketing of the company. Further, the thesis analyses overall business situation of the company and finds imperfections in the current state of marketing and suggest what the company can use in the future.
Collections
- Bakalářské práce - 12138 [219]