• Analýza trhu turismu se zaměřením na Balkánské země 

      Autor: Josef Kouba; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Maštálka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Bakalářská práce se věnuje analýze trhu turismu se zaměřením na balkánské země. Jejím cílem je zhodnotit potenciál vybraných zemí Balkánu z hlediska přírodního a kulturně – historického a zároveň využít při analýze cestovního ...
    • Budování značky s důrazem na sociální sítě 

      Autor: Štěpán Vilímek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...
    • Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování 

      Autor: Michaela Němcová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ...
    • Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu 

      Autor: Ondřej Skořepa; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti 

      Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
    • Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Autor: Tereza Racková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
    • Podnikatelský plán 

      Autor: Jana Kudinova; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro vnitřní potřebu majitele firmy Re-dron. Hlavní činností tohoto podniku je poskytování služby půjčování bezpilotních prostředků. Teoretická část práce je zaměřená na ...
    • Podnikatelský plán na založení podniku 

      Autor: Jana Trojanová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající projekční kancelář, která bude působit v oboru dopravních staveb. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá popisem ...
    • Podnikatelský plán na založení restaurace 

      Autor: Anna Langerová; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Zralý Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato diplomová práce si klade za cíl poskytnout majiteli restaurace ucelený plán, který využije při založení jeho podniku. Dále také evaluuje situaci po šesti měsících provozu s poskytnutím návrhu na další kroky do budoucna. ...
    • Podnikatelský plán volnočasového centra Move It! 

      Autor: Michaela Nováková; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Tato bakalářská práce obsahuje základní poznatky a informace k vytvoření podnikatelského plánu, které jsou následně aplikované v praktické části. Cílem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení volnočasového ...
    • Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily 

      Autor: Tomáš Kučera; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Náhlovská Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ...
    • Role influencerů při budování značky 

      Autor: Denisa Dangelová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ...