ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra biomedicínské techniky
  • Diplomové práce - 17110
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra biomedicínské techniky
  • Diplomové práce - 17110
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití marketingu v řízení zdravotnického zařízení

Use of marketing in management of healthcare institution

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Langová Veronika
Vedoucí práce
Borovský Juraj
Oponent práce
Šturcová Jana
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictví
Studijní program
Biomedicínská a klinická technika
Instituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské techniky
Obhájeno
2009-09-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání marketingu v řízení zdravotnických zařízení. V teoretické části práce je nastíněno základní teoretické vymezení problémových oblastí - marketing ve zdravotnictví, řízení zdravotnických zařízení, marketingová strategie a její nástroje ve zdravotnickém sektoru. Experimentální část mé diplomové práce je zaměřena zejména na průzkum využívání marketingu a jeho nástrojů v konkrétních zdravotnických zařízení v ČR. Na jednotlivých příkladech jsou podrobně rozebrány možnosti interní i externí komunikace. Z dostupných zdrojů a získaných informací byl následně zpracován návrh na uplatnění marketingových nástrojů ve vybraném zdravotnickém zařízení. Součást této kapitoly také tvoří další dva průzkumy, které jsou zaměřeny na klienty, a které byly následně také využity pro návrh marketingových nástrojů.
 
This dissertation concerned with questions of usage of marketing in the management of healthcare institutions. An introductory part is devoted to the basic theoretical determination of problem areas A marketing in the healthcare, the management of medical facilities, the marketing strategy and instruments of management strategy in the healthcare sector. The next part of this thesis A the experimental section A focused mainly on a survey of use of marketing and on instruments of marketing in concrete healthcare facilities in Czech republic. Possibilities of internal and external communications are analysed in detail at the various examples. A proposal for the application of marketing instruments was subsequently processed of the available resources and of gathered information in a selected healthcare facility. The part of this chapter also includes two another surveys, which are oriented at clients and which were subsequently applied for a proposal of marketing implements.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/71266
Kolekce
  • Diplomové práce - 17110 [1122]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV