Zobrazit minimální záznam

Use of marketing in management of healthcare institution



dc.contributor.advisorBorovský Juraj
dc.contributor.authorLangová Veronika
dc.date.accessioned2017-07-09T12:55:16Z
dc.date.available2017-07-09T12:55:16Z
dc.date.issued2009-08-28
dc.identifierKOS-135240980605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/71266
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou využívání marketingu v řízení zdravotnických zařízení. V teoretické části práce je nastíněno základní teoretické vymezení problémových oblastí - marketing ve zdravotnictví, řízení zdravotnických zařízení, marketingová strategie a její nástroje ve zdravotnickém sektoru. Experimentální část mé diplomové práce je zaměřena zejména na průzkum využívání marketingu a jeho nástrojů v konkrétních zdravotnických zařízení v ČR. Na jednotlivých příkladech jsou podrobně rozebrány možnosti interní i externí komunikace. Z dostupných zdrojů a získaných informací byl následně zpracován návrh na uplatnění marketingových nástrojů ve vybraném zdravotnickém zařízení. Součást této kapitoly také tvoří další dva průzkumy, které jsou zaměřeny na klienty, a které byly následně také využity pro návrh marketingových nástrojů.cze
dc.description.abstractThis dissertation concerned with questions of usage of marketing in the management of healthcare institutions. An introductory part is devoted to the basic theoretical determination of problem areas A marketing in the healthcare, the management of medical facilities, the marketing strategy and instruments of management strategy in the healthcare sector. The next part of this thesis A the experimental section A focused mainly on a survey of use of marketing and on instruments of marketing in concrete healthcare facilities in Czech republic. Possibilities of internal and external communications are analysed in detail at the various examples. A proposal for the application of marketing instruments was subsequently processed of the available resources and of gathered information in a selected healthcare facility. The part of this chapter also includes two another surveys, which are oriented at clients and which were subsequently applied for a proposal of marketing implements.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingeng
dc.titleVyužití marketingu v řízení zdravotnického zařízenícze
dc.titleUse of marketing in management of healthcare institutioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2009-09-14
dc.contributor.refereeŠturcová Jana
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam