Zobrazit minimální záznam

HR Marketing Mix in Specific Company



dc.contributor.advisorAndres Pavel
dc.contributor.authorKos Jan
dc.date.accessioned2017-06-07T16:22:46Z
dc.date.available2017-06-07T16:22:46Z
dc.date.issued2017-05-23
dc.identifierKOS-845278122805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70529
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá personálním marketingovým mixem. Obecným cílem této bakalářské práce je popis obecných teoretických poznatků o personálním marketingovém mixu a popis jednotlivých nástrojů personálního marketingového mixu s ohledem na vnitřní personální marketing. Specifickým cílem této bakalářské práce je analýza nástrojů interního personálního marketingového mixu v konkrétní společnosti a za pomoci dotazníkového šetření zjistit faktory ovlivňující spokojenost a nespokojenost zaměstnanců. Na základě výsledků vyhodnocení dotazníku popsat návrhy pro zlepšení.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about human resuorce marketing mix. The general aim of bachelor thesis is to describe teoretical findings about human resource marketing mix and describe every single part of human ressource marketing mix with aim to internal human resource marketing. Specific aim of the bachelor thesis is to analyze parts of human resource marketing in specific company and by the questionare survey describe factors influencing satisfaction and disatisfaction of employees. Then based on survey write improvements for company.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonalistika, řízení lidských zdrojů, personální marketing, produkt, cena, místo, propagacecze
dc.subjectHuman resources, human resource marketing, product, price, place, promotioneng
dc.titlePersonální marketingový mix v konkrétní společnosticze
dc.titleHR Marketing Mix in Specific Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeNováková Nikola
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam