ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hodnocení firmy s použitím modelu excelence EFQM

Assessment of company using EFQM Excellence Model

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Vančo Tomáš
Vedoucí práce
Jandera Jan
Oponent práce
Formánek Ota
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechniky
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce vysvětluje pojem kvalita a jeho historii, stejně jako Systémem managementu kvality a proces kontroly kvality. Následně popisuje nejrozšířenější koncepce kvality, po-užívané v současnosti. Práce dále představuje společnost EY a její strukturu, včetně proce-sů. Následně je zde teoreticky rozebrán a vysvětlen model excelence EFQM, podle něhož je v praktické části organizace EY ohodnocena. Závěrem práce obsahuje vyhodnocení výsledků a navrhovaná opatření pro zlepšení.
 
This thesis explains the concept of quality and its history, as well as the Quality Manage-ment system and quality control process. Moreover it describes nowadays the most widely used quality concepts. The thesis then introduces EY company together with its organiza-tional and process structure. It also describes the EFQM excellence model, according to which is the company in the practical part of the thesis analyzed. In conclusion the work contains evaluation of the results and proposed improvement measures.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70513
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.630Mb)
POSUDEK (186.4Kb)
POSUDEK (301.7Kb)
PRILOHA (302.4Kb)
PRILOHA (636.4Kb)
PRILOHA (50.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13116 [561]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV