Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication Plan for Company Prifitex, s.r.o.



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorBánová Karolína
dc.date.accessioned2017-06-07T16:22:00Z
dc.date.available2017-06-07T16:22:00Z
dc.date.issued2017-05-18
dc.identifierKOS-695600311705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70492
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na sestavení plánu marketingové komunikace pro společnost působící na trhu B2B (Business to Business), který bude podkladem pro reálné využití, jeho realizaci a vyhodnocení. Teoretická část práce definuje integrovanou marketingovou komunikaci v obecném měřítku, následně v prostředí B2B a také v mezinárodním prostředí. Podrobněji jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, jejich výhody a nevýhody. V neposlední řadě je rozebrána komunikační strategie firmy, jež zahrnuje strukturu a obsah marketingového komunikačního plánu. V praktické části práce je představena společnost Profitex, s. r. o., její činnost a obchodní zaměření. Následně je analyzován a zhodnocen stav komunikačního mixu na jehož základě je sestaven plán marketingové komunikace firmy pro následující rok. Na závěr jsou představeny konkrétní kampaně navržené v plánu, kde je též zhodnocena jejich účinnost.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on compiling a marketing communication plan for a company operating on the B2B (Business to Business) market, which will be the basis for real use, its implementation and evaluation. The theoretical part of the thesis defines integrated marketing communication on a general scale, subsequently in the B2B environment as well as in the international environment. In more detail are described the various tools of the communication mix, their advantages and disadvantages. Last but not least, the company's communication strategy, which includes the structure and content of the marketing communication plan, is analyzed. In the practical part of the thesis Profitex, s. r. o., its activities and business focus are presented. The state of the communication mix is analyzed and evaluated, based on which the company's marketing communication plan for the following year is compiled. Finally, the specific campaigns proposed in the plan are presented, where their effectiveness is also assessed.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectIntegrovaná marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační strategie, B2B marketing, mezinárodní marketing, průmyslové prostředí, komunikační pláncze
dc.subjectIntegrated marketing communication, communication mix, communication strategy, B2B marketing, international marketing, industrial environment, communication planeng
dc.titlePlán marketingové komunikace společnosti Profitex, s.r.o.cze
dc.titleMarketing Communication Plan for Company Prifitex, s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeLipovská Elena
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam