Zobrazit minimální záznam

Brand Design as the Part of the Airlines Marketing Strategy



dc.contributor.advisorEndrizalová Eva
dc.contributor.authorTilšar Martin
dc.date.accessioned2017-06-07T16:21:31Z
dc.date.available2017-06-07T16:21:31Z
dc.date.issued2017-05-26
dc.identifierKOS-695600231805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70471
dc.description.abstractTématem této práce je vizuální identita a budování značky v kontextu letecké dopravy. Vedle obecně uplatnitelných definic je poukazováno na výjimky a charakteristické oblasti přímo spojené s leteckou dopravou. Věnuje se pravidlům typografie, teorii barev, tvorbě loga, podobám uniforem posádek a designu nátěru letadel. Každá z těchto oblastí je popsána a analyzována a to jak z hlediska historického vývoje, tak současného stavu. Dále jsou posuzovány vazby mezi složkami vizuální identity. Součástí práce je i manuál aktivního přístupu k tvorbě a udržování značky leteckého dopravce, který má sloužit při změně vizuální identity nebo jakékoli její části.cze
dc.description.abstractThis thesis is about visual identity and branding in context of an air transportation. It points out especially the exceptions and speciallities connected to an airline. It brings information about typography, theory of colours, logos, crew uniforms' style and design of aircraft livery. Each of these parts has been analyzed from historical and even contemporary point of view. It also describes the bindings among these parts. The key part of this thesis is the manual of active making and sustaining brand which should be used while changing a visual identity or some of its parts.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVizuální identita, značka, branding, logo, barva, typografie, uniforma, grafický designcze
dc.subjectVisual identity, brand, branding, logo, colour, typography, uniform, graphic designeng
dc.titleDesign značky jako součást marketingové strategie leteckých společnostícze
dc.titleBrand Design as the Part of the Airlines Marketing Strategyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMelníková Lucia
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam