Zobrazit minimální záznam

Economic Aspects of Using Mystery Shopping



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorSedláček Jan
dc.date.accessioned2017-06-07T16:06:56Z
dc.date.available2017-06-07T16:06:56Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779646005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69890
dc.description.abstractTato práce pojednává o využití mystery shoppingu jako nástroji marketingového vý-zkumu trhu. Zaměřuje se na finanční náklady a časovou náročnost provedení mystery shoppingu v porovnání s jinými metodami výzkumu trhu. Odpověď v této práci by měli najít všichni, jenž si pokládají otázku, zda mystery shopping ke svému výzkumu použít a jestli jsou náklady s ním spojené adekvátní s kvalitou získaných dat.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the use of mystery shopping as a tool for market research. It is focused on financial costs and the time required to conduct mystery shopping in com-parison to other methods of market research. The thesis should provide an answer to all that want to know whether they should use mystery shopping in their research, and whether the quality of the data obtained is worth the costs associated with it.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, trh, výzkum trhu, dotazování, pozorování, experiment, dotazník,mystery shoppingcze
dc.subjectMarketing, market, market research, questioning, observation, experiment, question-naire, mystery shoppingeng
dc.titleEkonomické aspekty využití mystery shoppingucze
dc.titleEconomic Aspects of Using Mystery Shoppingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam