Zobrazit minimální záznam

Consumer Market Segmentation and Application in Company XY



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorFritsche Klára
dc.date.accessioned2017-06-07T16:06:01Z
dc.date.available2017-06-07T16:06:01Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779630605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69855
dc.description.abstractTeoretická část práce se zaměřuje na segmentaci spotřebitelského trhu, její postup, využití, kritéria a vliv na prvky marketingového mixu jako je distribuce a komunikace. Praktická část aplikuje zjištěné nástroje segmentace a zkoumá vliv segmentace na marketingový mix ve společnosti XY. Cílem práce je sestavit vhodná segmentační kritéria spotřebitelského trhu pro společnost XY působící v oblasti stavebnictví. Přínosem bude nalezení vhodných segmentačních kritérií, postupů a jejich využití pro vol-bu distribuční strategie, komunikační strategie a distribuční politiky společnosti XY.cze
dc.description.abstractThe theoretical part is focused on the consumer market segmentation, the process, use, criteria and impact on the marketing mix elements such as distribution and communica-tion. The practical part applies segmentation tools and researches the impact of segmentation on the marketing mix in the XY company. The aim is to formulate the appropriate consumer market segmentation criteria for the company XY, which operates on the construction market. The main contribution consists of formulation of the appropriate consumer market seg-mentation criteria, processes and their use for choosing distribution strategy, communica-tion strategy and distribution policy in the XY company.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSegmentace trhu, segmentační kritéria, segmentační proces, příčiny segmentace, spotřebitel, marketingový mix,spotřebitelský trhcze
dc.subjectMarket segmentation, segmentation criteria, segmentation process, causes of segmentation, consumer market, consumer, marketing mixeng
dc.titleSegmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XYcze
dc.titleConsumer Market Segmentation and Application in Company XYeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeFottová Martina
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam