Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Consumer Market Segmentation and Application in Company XY
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Fritsche Klára
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Fottová Martina
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Teoretická část práce se zaměřuje na segmentaci spotřebitelského trhu, její postup, využití, kritéria a vliv na prvky marketingového mixu jako je distribuce a komunikace. Praktická část aplikuje zjištěné nástroje segmentace a zkoumá vliv segmentace na marketingový mix ve společnosti XY. Cílem práce je sestavit vhodná segmentační kritéria spotřebitelského trhu pro společnost XY působící v oblasti stavebnictví. Přínosem bude nalezení vhodných segmentačních kritérií, postupů a jejich využití pro vol-bu distribuční strategie, komunikační strategie a distribuční politiky společnosti XY. The theoretical part is focused on the consumer market segmentation, the process, use, criteria and impact on the marketing mix elements such as distribution and communica-tion. The practical part applies segmentation tools and researches the impact of segmentation on the marketing mix in the XY company. The aim is to formulate the appropriate consumer market segmentation criteria for the company XY, which operates on the construction market. The main contribution consists of formulation of the appropriate consumer market seg-mentation criteria, processes and their use for choosing distribution strategy, communica-tion strategy and distribution policy in the XY company.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh jednokolejného železničního mostu z UHPFRC prefabrikátů
Autor: Lucie Navarová; Vedoucí práce: Šafář Roman; Oponent práce: Kužník Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-02)Předmětem této diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce jednokolejného železničního mostu. Most byl navržen jako třípolový, nosná konstrukce je z UHPFRC segmentů. Rozpětí jednotlivých polí je 36,0 + 54,0 + ... -
Návrh dvoukolejného železničního mostu z UHPFRC prefabrikátů
Autor: Jiří Klír; Vedoucí práce: Šafář Roman; Oponent práce: Škarda Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-23)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce předpjatého dvoukolejného železničního mostu z UHPFRC prefabrikátů. Most je osově symetrický o třech polích s celkovým rozpětím 189 m, rozpětím krajního ... -
Měření velikosti duhovko-rohovkového úhlu
Autor: Nicola Šefrnová; Vedoucí práce: Fůs Martin; Oponent práce: Selčan Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)Teoretická část se zaobírá patofyziologií přední komory a iridokorneálním úhlem v souvislosti s glaukomovým onemocněním, součástí je též principiální objasnění přístrojových metod pro vyšetření přední komory oka. V ...