Návrh dvoukolejného železničního mostu z UHPFRC prefabrikátů
Design of a double-track railway bridge of UHPFRC precast elements
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jiří Klír
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Škarda Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce předpjatého dvoukolejného železničního mostu z UHPFRC prefabrikátů. Most je osově symetrický o třech polích s celkovým rozpětím 189 m, rozpětím krajního pole 57 m a středním polem 75 m. Nosná konstrukce se skládá ze dvou komorových hlavních nosníků, příčníků a mostovkových desek s podélníky. Hlavní komorové nosníky jsou segmentové. Konstrukce je předepnuta dodatečně volnými kabely. Práce obsahuje technickou zprávu, statický výpočet a výkresovou dokumentaci. Práce slouží pro ověření použití uvažovaného systému prefabrikovaných pro mostní konstrukci daných parametrů. Není zde navržena pro konkrétní umístění. This bachelor thesis deals with the design and assessment of the supporting structure of a pre-stressed double-track railway bridge made of UHPFRC prefabricates. The bridge is axially symmetrical with three fields with a total span of 189 meters, a span of 57 meters and a central span of 75 meters. The supporting structure consists of two chamber main beams, crossbeams and bridge boards with longitudinal beams. The main chamber beams are segmental. The structure is pre-stressed additionally by loose cables. The thesis contains technical report, static calculation and drawing documentation. The thesis serves for verification of the use of the considered system of prefabricated for the bridge construction of given parameters. It is not designed here for a specific location.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [560]