Zobrazit minimální záznam

Marketing Event Plan for the Rainbow Cheerleader's Team Recruitment



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorDoskočilová Kristýna
dc.date.accessioned2017-06-07T16:05:57Z
dc.date.available2017-06-07T16:05:57Z
dc.date.issued2017-05-02
dc.identifierKOS-593779629905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69851
dc.description.abstractPráce se zabývá vypracováním konkrétního marketingového plánu za účelem náboru dalších dětí do týmu Rainbow cheerleaders. Přínosem této práce je zmapování možností oslovení vhodné cílové skupiny a konkrétní plán marketingové akce s cílem získat nové zájemce na další období. V teoretické části práce srovnávám dvě varianty marketingového plánu. První plán je vytvořený J. Westwoodem a druhý autory K. E. Clow a D. Baack. Dále je teoretická část věnována popisu jednotlivých položek plánu J. Westwooda. V praktické části zpočátku popisuji již proběhlý a nepříliš zdařený nábor z důvodu nepřipravenosti a poté aplikuji kostru marketingového plánu J. Westwooda na další plánovaný nábor do týmu. Podrobně jsou zde popisovány užité marketingové nástroje a potřebný rozpočet. V závěru práce je provedeno zhodnocení realizovaného plánu náboru a podány návrhy pro další nábory.cze
dc.description.abstractThis work mainly deals with developing a specific marketing plan to recruit more children to team Rainbow cheerleaders. The contribution of this work is to analyze the possibility of reaching an appropriate target audience and creating a specific plan of marketing campaigns to attract new people for another period. In the theoretical part I compare two different marketing plans. The first one made by J. Westwood and the second one by K. E. Clow, D. Baack. The theoretical part focuses on a description of each part of the plan by J. Westwood. In the practical part I describe a recruitment that took place in September and was not too successful. Then I apply the structure by J. Westwood on a marketing plan for the next planned recruitment in January. Marketing tools and the necessary budget are also described in detail. In the conclusion there is an evaluation of the implemented recruitment and some suggestions to improve the future plan.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový plán, nábor, marketingová komunikace, cheerleading, propagacecze
dc.subjectMarketing plan, recruitment, marketing communication, cheerleading, promotioneng
dc.titleNávrh marketingové akce pro nábor do týmu Rainbow Cheerleaderscze
dc.titleMarketing Event Plan for the Rainbow Cheerleader's Team Recruitmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeČermáková Tamara
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam