Zobrazit minimální záznam

Marketing of Říčany



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorTrojanová Jana
dc.date.accessioned2017-06-07T16:04:59Z
dc.date.available2017-06-07T16:04:59Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779616305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69818
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingem města Říčany. Cílem práce je vytvořit marketingový mix města. Dílčím cílem je navrhnout opatření pro rozvoj města, která vychází ze zjištěných poznatků. Teoretická část definuje pojem obec a město a dále přechází k využití marketingu v tomto specifickém prostředí. Praktická část zahrnuje analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu a marketingový výzkum. Závěrečná kapitola se věnuje zhodnocení získaných informací a tvorbě doporučení pro rozvoj města.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is about marketing of Říčany. The primary aim is to create the marketing mix of the city. The secondary aim is to make a suggestion about possible development of the city based on the findings. The theoretical part defines the term municipality and city and clarifies using marketing in these specific conditions. The practical part includes analysis of the elements of marketing mix and marketing re-search. The final chapter evaluates the findings and makes suggestion about the future development of Říčany.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMěsto, obec, marketing města, marketingový mix, marketingový výzkumcze
dc.subjectCity, municipality, city marketing, marketing mix, marketing researcheng
dc.titleMarketing města Říčanycze
dc.titleMarketing of Říčanyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeFiedlerová Ivana
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam