Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication Tools



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorHolubec Ondřej
dc.date.accessioned2017-06-07T16:03:24Z
dc.date.available2017-06-07T16:03:24Z
dc.date.issued2017-05-19
dc.identifierKOS-593779605805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69751
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové komunikace firmy Bystrouška spol. s r.o. vůči jednotlivým cílovým skupinám dané společnosti. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav dané komunikace a vyvodit případné návrhy pro její zefektivnění.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with various marketing communication tools commonly used by legal entities and in business companies. The acquired knowledge is applied to improve the marketing communication of Bystrouška spol. s r.o. to the individual target groups of the company. The aim of this work is to analyze the current state of the communication and to draw up possible suggestions for its streamlining.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingové komunikační nástroje, marketingová komunikace, komunikační mix, cílové skupiny, public relations, reklamacze
dc.subjectMarketing communication tools, marketing communication, communication mix, target groups, public relations, advertisementeng
dc.titleMarketingové komunikační nástrojecze
dc.titleMarketing Communication Toolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKoťátková Stránská Pavla
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam