Portál ITStudentHelp - back-end
ITStudentHelp Portal - beck-end
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Töltési Štefan
Supervisor
Kolář Josef
Opponent
Starosta Štěpán
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíDefended
2017-02-08Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem, implementací a testováním webového portálu ITStudentHelp. Cílem práce je seznámit čtenáře s postupy použitými ve vývoji zmíněného systému. Portál zákazníkům poskytuje možnost, jak vyřešit problém s výpočetní technikou. Řešení poskytují studenti IT oborů. Hlavní důraz práce je kladen na administrátorskou správu systému a na zpracování nové zakázky přes telefonický hovor. Jedno z kriterií systému byla škálovatelnost. Proto jsme se rozhodli zvolit technologii Node.js, která se pro naše řešení hodí. Vytvořené řešení poskytuje plnou administrátorskou správu webového portálu a podporuje veškeré aktivity nutné pro člověka, který poskytuje podporu na telefonu. This bachelor thesis is showing the process of analysis, design, implementation and testing of a web portal ITStudentHelp. Its main goal is to familiarize the reader with methods that have been used in the process of creating the final system. Portal is providing a way how customers can solve their issues with information technology. Solution is provided by IT students. Main emphasis is set on administration and on the process of creating a new task in the system via telephone call. Scalability was one of the criteria. That is the reason why we have decided to use Node.js. This technology is suitable for our solution. Created solution is providing full administration of web portal and it is supporting all the activities needed for person who will be providing support on the telephone.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]