Zobrazit minimální záznam

Computational Methods of Medium Pressure Pneumatic Transport



dc.contributor.advisorHemerka Jiří
dc.contributor.authorVančura David
dc.date.accessioned2017-06-07T14:12:09Z
dc.date.available2017-06-07T14:12:09Z
dc.date.issued2017-01-13
dc.identifierKOS-784822840605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69051
dc.description.abstractCílem této práce je uvést teoretické základy výpočtu tlakové ztráty pneumatické dopravy a na případu pneumatické dopravy odprašků vápence v objektu cementárny v Čížkovicích porovnat tři výpočetní metody určení tlakové ztráty dopravní trasy při středotlaké pneumatické dopravě. Výpočetní metody jsou aplikovány na dopravní trasu, jejíž schéma je součástí zadání diplomové práce. Pro zadanou dopravní trasu dopravující 25 t/h je stanoven optimální průměr dopravního potrubí a vhodná dopravní rychlost. Pro zvolené parametry je stanovena výsledná tlaková ztráta dle modifikované metody aditivnosti s korekcí na postupné urychlování plynu a postupné urychlování materiálu a je doporučen vhodný typ podávače včetně návrhových parametrů.cze
dc.description.abstractThe aim of this work is to present theoretical foundation of the calculation of the pressure loss of pneumatic transport. The comparison of three computational methods for obtaining pressure loss of pipeline in medium-pressure pneumatic transport is shown on the case of the pneumatic transport of limestone dedusts in the cement mill Čížkovice. Calculation methods are applied over the pipeline whose scheme is in the assignment of the diploma thesis. The optimal diameter of the pipeline and appropriate transportation velocity is determined on the given 25 t/h pipeline. For the selected parameters the result pneumatic loss is determined by the modified method of additivity with correction for progressive acceleration of gas and progressive acceleration of material. The appropriate type of feeder including its design parameters is recommended.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpneumatická doprava, tlakové ztráty, výpočetní metody, metoda aditivnosti, podávačcze
dc.subjectpneumatic transport, pressure loss, calculation methods, method of additivity, feedereng
dc.titleVýpočetní metody středotlaké pneumatické dopravycze
dc.titleComputational Methods of Medium Pressure Pneumatic Transporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-08
dc.contributor.refereeVybíral Pavel
theses.degree.disciplineTechnika životního prostředícze
theses.degree.grantorústav techniky prostředícze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam