ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra mechaniky
  • Bakalářské práce - 11132
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra mechaniky
  • Bakalářské práce - 11132
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamická analýza lávky pro pěší v Přerově

Dynamic Analysis of the Footbridge in Přerov

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kučerová Kateřina
Vedoucí práce
Máca Jiří
Oponent práce
Polák Michal
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra mechaniky
Obhájeno
2017-06-28



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá modální analýzou lávky pro pěší v Přerově. Obsahuje rovinný model konstrukce pro zjištění vlastních tvarů a vlastních frekvencí ve svislém směru. Dále obsahuje prostorový model, na kterém byla stanovena dynamická odezva na zatížení chodci a následně návrh pohlcovače kmitání pro snížení svislého posunu a zrychlení.
 
This bachelor´s thesis considers the modal analysis of the footbridge in Přerov. It constitutes of a planar model of construction designed to determine its mode shapes and natural frequencies in the vertical direction. It further constitutes of a spatial model for determination of a dynamic response to the pedestrian loads. Subsequently the tune mass damper was designed for the purpose of reduction of vertical shift and acceleration.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68734
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.257Mb)
POSUDEK (582.2Kb)
POSUDEK (561.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11132 [79]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV