Zobrazit minimální záznam

Simulation and analysis of multi-service customer centre



dc.contributor.advisorHampl Petr
dc.contributor.authorNovotný Lukáš
dc.date.accessioned2017-06-07T09:42:43Z
dc.date.available2017-06-07T09:42:43Z
dc.date.issued2017-05-25
dc.identifierKOS-587865075505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68385
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá simulací a analýzou multiservisního zákaznického centra. Simulační model umožňuje vyhodnocovat simulační scénáře pro jeden nebo více typů služeb, jimž byl přiřazen určitý počet operátorů. Část práce je věnována porovnání modelu multiservisního centra s obsluhovým systémem s čekáním. Simulační scénáře dále pokrývají případy, kdy má centrum pouze jeden typ služby. V takovéto situaci ji umí obsluhovat všichni operátoři. Ostatní simulační scénáře analyzují model s více typy služeb. Simulační model byl sestavem v simulačním prostředí OMNeT++. Analytická část využívá programovacího jazyka Python.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with simulation and analysis of multi-service customer center. Simulation model allows to evaluate simulation's scenarios for one or more types of services, to whom has been assigned certain number of operators. Part of this thesis devoted to comparison of multi-service center and classical queueing system. Simulation scenarios also covers cases, in which center has only one type service. In this situation all operators can take care of that service. Rest of simulation scenarios analyze model with more types of services. Simulation model has been assembled in OMNeT++ environment. The analytical part uses the Python programming language.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCall centrum, ACW, SBR,Servisní centrumcze
dc.subjectCall centrum, ACW, SBR,Service centereng
dc.titleSimulace a analýza provozu multiservisního zákaznického centracze
dc.titleSimulation and analysis of multi-service customer centreeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-06-13
dc.contributor.refereeKřížovský František
theses.degree.disciplineSítě elektronických komunikacícze
theses.degree.grantorkatedra telekomunikační technikycze
theses.degree.programmeKomunikace, multimédia a elektronikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam