ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Experimentální stanovení podélného odporu bezstykové koleje na mostech

Experimetnal evaluation of longitudinal resistance of continuously welded rail on bridges

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Bláha Filip
Vedoucí práce
Foglar Marek
Oponent práce
Bartaloš Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcí
Obhájeno
2017-02-15



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem mé diplomové práce je vyhodnocení provedeného experimentu, při němž byl zkoumán úsek koleje, jež by zřízen za podmínek, které se co nejvíce blíží koleji na mostním objektu. Naměřené parametry byly porovnávány s hodnotami uvedenými v aktuálně používaných normách a následně byly aplikovány ve výpočetních modelech, kde byl sledován jejich vliv na interakci mostu a koleje.
 
The aim of this thesis is to evaluate the experiment, during which a section of a track established under conditions that are the closest to the track on a bridge was studied. The measured parameters were compared with the values of currently used standards and applied in computing models, where their effect on the interaction of the bridge and rails was observed.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68047
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (21.87Mb)
POSUDEK (356.3Kb)
POSUDEK (202.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11133 [489]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV