Experimentální stanovení podélného odporu bezstykové koleje na mostech
Experimetnal evaluation of longitudinal resistance of continuously welded rail on bridges
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Bláha Filip
Supervisor
Foglar Marek
Opponent
Bartaloš Jan
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra betonových a zděných konstrukcíDefended
2017-02-15Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem mé diplomové práce je vyhodnocení provedeného experimentu, při němž byl zkoumán úsek koleje, jež by zřízen za podmínek, které se co nejvíce blíží koleji na mostním objektu. Naměřené parametry byly porovnávány s hodnotami uvedenými v aktuálně používaných normách a následně byly aplikovány ve výpočetních modelech, kde byl sledován jejich vliv na interakci mostu a koleje. The aim of this thesis is to evaluate the experiment, during which a section of a track established under conditions that are the closest to the track on a bridge was studied. The measured parameters were compared with the values of currently used standards and applied in computing models, where their effect on the interaction of the bridge and rails was observed.
Collections
- Diplomové práce - 11133 [446]