ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh nadjezdu v km 164,500 dálnice D1

Design of overpass in km 164,500 of the motorway D1

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Benešová Lenka
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Komínek Milan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcí
Obhájeno
2017-02-15



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tématem diplomové práce je návrh nadjezdu přes dálnici D1 v km 164,500. Byly vypracovány 4 varianty mostu. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta vzpěradlového mostu ze tří prefabrikovaných dílců z UHPFRC. V návrhu byl zohledněn vliv fází výstavby. Konstrukce byla posouzena v podélném a příčném směru na mezní stav únosnosti a mezní stavy použitelnosti.
 
The theme of this diploma thesis is design of overpass in km 164,500 of the motorway D1. Four variant of the bridge have been developed. Frame bridge with inclined supports of three parts made of UHPFRC was selected for detailed design. The effect of phases of construction was reflected in design. The structure was checked in longitudinal and transverse direction for ultimate limit state and serviceability limit states.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68046
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.883Mb)
PRILOHA (2.969Mb)
PRILOHA (119.7Kb)
PRILOHA (1.858Mb)
POSUDEK (817.2Kb)
POSUDEK (123.0Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11133 [486]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV