Návrh nadjezdu v km 164,500 dálnice D1
Design of overpass in km 164,500 of the motorway D1
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Benešová Lenka
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Komínek Milan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2017-02-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem diplomové práce je návrh nadjezdu přes dálnici D1 v km 164,500. Byly vypracovány 4 varianty mostu. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta vzpěradlového mostu ze tří prefabrikovaných dílců z UHPFRC. V návrhu byl zohledněn vliv fází výstavby. Konstrukce byla posouzena v podélném a příčném směru na mezní stav únosnosti a mezní stavy použitelnosti. The theme of this diploma thesis is design of overpass in km 164,500 of the motorway D1. Four variant of the bridge have been developed. Frame bridge with inclined supports of three parts made of UHPFRC was selected for detailed design. The effect of phases of construction was reflected in design. The structure was checked in longitudinal and transverse direction for ultimate limit state and serviceability limit states.
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [486]