Now showing items 407-426 of 898

    • Marketingová strategie firmy a ekologická hlediska 

      Author: Adéla Davidová; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie vybraného podniku z ekologického hlediska. Následně se práce zabývá návrhem na rozšíření marketingových činností do budoucnosti pro zlepšení dosavadních aktivit. Reknihy ...
    • Marketingová strategie firmy Agát s.r.o. 

      Author: Sára Bažantová; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na marketingovou analýzu malé rodinné firmy s cílem navrhnout doporučení a opatření, která povedou ke zlepšení současné marketingové strategie společnosti. První část práce rozebírá ...
    • Marketingová strategie realitní kanceláře 

      Author: Helena Valentová; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého ...
    • Marketingové komunikační nástroje 

      Author: Holubec Ondřej; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Koťátková Stránská Pavla
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ...
    • Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence 

      Author: Jáchym Šebl; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Maga Dušan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ...
    • Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o. 

      Author: Leová Mai Anh; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Vu Tuan Anh
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ...
    • Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o. 

      Author: Pavlíček Martin; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ...
    • Marketingový management Rádia Relax 

      Author: Antonín Merta; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
    • Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi 

      Author: Filip Šulc; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...
    • Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o. 

      Author: Petroš David; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Seifertová Vendula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V ...
    • Marketingový mix vybrané organizace 

      Author: Tereza Navrátilová; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ...
    • Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie 

      Author: Michaela Vachová; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ...
    • Marketingový projekt kulturní události 

      Author: Toť Tomáš; Supervisor: Kavan Michal; Opponent: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Tato práce řeší pořádání koncertu jako komplexní projekt. Cílem této práce je vytvořit projekt, který bude uskutečněn v roce 2016. Proto se zaměřím na veškeré potřebné položky pro uspořádání, jako jsou hlavní aktéři, místo, ...
    • Matky manažerky ve středních organizacích v České republice 

      Author: Šmákalová Šárka; Supervisor: Jirkovská Blanka; Opponent: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-27)
      Tato bakalářská práce se zabývá genderovou diskriminací v managementu středních organizací a současně sladěním rodinného a pracovního života matek na manažerských pozicích. Cílem práce je představení genderové nerovnosti ...
    • Metoda BSC jako nástroj podpory inovací 

      Author: Vrána Ondřej; Supervisor: Zralý Martin; Opponent: Al-Dabagh Lumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
      Diplomová práce "Metoda BSC jako nástroj podpory inovací" má za cíl analyzovat zavedení metody Balanced Scorecard v konkrétním výrobním podniku z hlediska plnění strategických cílů v oblasti inovačního managementu. Práce ...
    • Metodika kaizen a její využití v praxi 

      Author: Lačíková Tereza; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Klement Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využívaných principů kaizen ve vybraném podniku a popis jejich účinností. Teoretická část práce obsahuje souhrnný popis předem zvolených principů, které vybraná společnost do určité ...
    • Metodika posouzení podnikatelských záměrů z pohledu technologických inkubátorů 

      Author: Hanáček Daniel; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Mrva Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Bakalářská práce se zabývá posuzováním podnikatelských plánů z pohledu technolo-gických inkubátorů. Teoretická část práce popisuje význam technologických inkubátorů v moderní ekonomice a úlohu podnikatelského plánu při ...
    • Metodika tvorby rozpočtu a nákladové kalkulace ve Angels Wheels, s.r.o. 

      Author: Normark Jakub; Supervisor: Žilka Miroslav; Opponent: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem metodiky tvorby rozpočtu a nákladové alokace pro podnik Angels Wheels, s. r. o. Teoretická část shrnuje poznatky o nákladech v účetních systémech a zabývá se jejich vhodným členěním. ...
    • Metodika zavedení filozofie Kaizen 

      Author: Holoubková Nikola; Supervisor: Košťálek Josef; Opponent: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem mé bakalářské práce je pozorovat a zhodnotit dosavadní podnikové procesy a v duchu filozofie Kaizen hledat potencionální možnosti úspor zdrojů všeho druhu. Předpokládaným pří-nosem bude zhodnocení stávajících procesů ...
    • Metodologie zavedení filozofie Kaizen 

      Author: Pelcová Kateřina; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Macák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-29)
      Bakalářská práce se zabývá metodologií zavedení filozofie Kaizen. Filozofie Kaizen je od počátku svého vývoje v Japonsku uznávanou součástí kultury každé úspěšné společnosti. Spojuje racionální myšlení a kreativitu aneb ...