Moderní marketing leteckých společností
Modern Marketing of Airlines
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Čekal Lukáš
Supervisor
Endrizalová Eva
Opponent
Vančura David
Field of study
Letecká dopravaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav letecké dopravyDefended
2016-09-12Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá popisem moderních marketingových metod. Jejím hlavním cílem je poskytnout aktuální informace ke sledované problematice a opatřit je ukázkami. Práce je rozdělena do pěti hlavních částí. První část je věnována marketingu leteckých společností, kde rozebírám problematiku převážně teoreticky. Druhá kapitola Moderní trendy v marketingu popisuje online marketing a všechny jeho části s tímto spojené. Obsahem třetí části je už zasazení předchozí teoretické části do letecké problematiky. Čtvrtá část prezentuje reklamu jako marketingový nástroj. Je zde popis mnoha moderních forem reklam. V páté kapitole je aplikována reklama jako marketing v letecké oblasti a ilustrována přidanými ukázkami. The subject of the bachelor thesis is a description of modern marketing methods. The main goal is to give current information about the subject matter and provide samples thereof. The thesis is divides into five main chapters. Chapter one describes marketing of aircraft companies, where issues are described mainly theoretically. Chapter two ?modern trends in marketing? describes online marketing and all connected parts. The content of chapter three is an application of the theoretical part of chapter two onto actual aviation issues. Chapter four presents advertisement as means of marketing. Many modern forms of advertisement are presented in this chapter. Chapter five´s main topic is an application of advertisement as a means of marketing in aviation with examples.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 16121 [683]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...