Zobrazit minimální záznam

Modern Marketing of Airlines



dc.contributor.advisorEndrizalová Eva
dc.contributor.authorČekal Lukáš
dc.date.accessioned2016-10-17T08:30:49Z
dc.date.available2016-10-17T08:30:49Z
dc.date.issued2016-08-23
dc.identifierKOS-587864697405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66018
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá popisem moderních marketingových metod. Jejím hlavním cílem je poskytnout aktuální informace ke sledované problematice a opatřit je ukázkami. Práce je rozdělena do pěti hlavních částí. První část je věnována marketingu leteckých společností, kde rozebírám problematiku převážně teoreticky. Druhá kapitola Moderní trendy v marketingu popisuje online marketing a všechny jeho části s tímto spojené. Obsahem třetí části je už zasazení předchozí teoretické části do letecké problematiky. Čtvrtá část prezentuje reklamu jako marketingový nástroj. Je zde popis mnoha moderních forem reklam. V páté kapitole je aplikována reklama jako marketing v letecké oblasti a ilustrována přidanými ukázkami.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis is a description of modern marketing methods. The main goal is to give current information about the subject matter and provide samples thereof. The thesis is divides into five main chapters. Chapter one describes marketing of aircraft companies, where issues are described mainly theoretically. Chapter two ?modern trends in marketing? describes online marketing and all connected parts. The content of chapter three is an application of the theoretical part of chapter two onto actual aviation issues. Chapter four presents advertisement as means of marketing. Many modern forms of advertisement are presented in this chapter. Chapter five´s main topic is an application of advertisement as a means of marketing in aviation with examples.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing leteckých společností, SEO, Inbound marketing, online marketing, Smart Wings, ČSAcze
dc.subjectAirline marketing, SEO, Inbound marketing, online marketing, Smart Wings, Czech airlineseng
dc.titleModerní marketing leteckých společnostícze
dc.titleModern Marketing of Airlineseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-09-12
dc.contributor.refereeVančura David
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam