Zobrazit minimální záznam

Reduction methods of traffic noise on roads



dc.contributor.advisorPospíchal Václav
dc.contributor.authorBůchová Sabina
dc.date.accessioned2016-10-17T08:13:40Z
dc.date.available2016-10-17T08:13:40Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-587864096805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65671
dc.description.abstractV této bakalářské práci se autor zabývá problematikou snižování hlučnosti na pozemních komunikacích. Práce objasňuje některé současné možnosti snižování dopravního hluku a jeho následné měření. Pro shrnutí této problematiky se autor zaměřil na konkrétní situaci při použití protihlukové stěny, asfaltového betonu s gumoasfaltovým pojivem a klasickým asfaltovým betonem. Jednotlivá hlediska jsou mezi sebou porovnána z pohledu technologické náročnosti, počátečních nákladů a nákladů na údržbu, efektivity snížení hlučnosti, životnosti a vlivu na životní prostředí. Výsledkem je zhodnocení nejefektivnější metody pro snížení dopravního hluku na vybrané referenční pozemní komunikaci.cze
dc.description.abstractIn this bachelor´s work author occupies with the problem of reduction of the volume on the road. This bachelor´s work clarifies current possibilities of the reducing traffic noise and its resultant measurement. For the summary of this problem author has focused on the specific situation at the occasion of using the acoustic wall, the asphalt concrete with gummyasphalt binder and the classic asphalt concrete. Individual perspective are compared from the perspective of the technological demands, initial costs and the maintenance costs, the efficiency of reducing noise and the life cycle and influence on the environment. The result of this bachelor´s work is evaluation of the most efficient method for reducing the traffic noise on the selected reference road.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjecthluk, gumoasfalt, protihluková stěna, měření hlučnosticze
dc.subjectnoise, asphalt concrete with gummyasphalt binder, acoustic wall, noise measurementeng
dc.titleMetody snižování dopravního hluku na pozemních komunikacíchcze
dc.titleReduction methods of traffic noise on roadseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-28
dc.contributor.refereeKonvalinka Adam
theses.degree.disciplinePříprava, realizace a provoz stavebcze
theses.degree.grantorkatedra technologie stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam