ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra technologie staveb
  • Bakalářské práce - 11122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra technologie staveb
  • Bakalářské práce - 11122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metody snižování dopravního hluku na pozemních komunikacích

Reduction methods of traffic noise on roads

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Bůchová Sabina
Vedoucí práce
Pospíchal Václav
Oponent práce
Konvalinka Adam
Studijní obor
Příprava, realizace a provoz staveb
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra technologie staveb
Obhájeno
2016-06-28



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
V této bakalářské práci se autor zabývá problematikou snižování hlučnosti na pozemních komunikacích. Práce objasňuje některé současné možnosti snižování dopravního hluku a jeho následné měření. Pro shrnutí této problematiky se autor zaměřil na konkrétní situaci při použití protihlukové stěny, asfaltového betonu s gumoasfaltovým pojivem a klasickým asfaltovým betonem. Jednotlivá hlediska jsou mezi sebou porovnána z pohledu technologické náročnosti, počátečních nákladů a nákladů na údržbu, efektivity snížení hlučnosti, životnosti a vlivu na životní prostředí. Výsledkem je zhodnocení nejefektivnější metody pro snížení dopravního hluku na vybrané referenční pozemní komunikaci.
 
In this bachelor´s work author occupies with the problem of reduction of the volume on the road. This bachelor´s work clarifies current possibilities of the reducing traffic noise and its resultant measurement. For the summary of this problem author has focused on the specific situation at the occasion of using the acoustic wall, the asphalt concrete with gummyasphalt binder and the classic asphalt concrete. Individual perspective are compared from the perspective of the technological demands, initial costs and the maintenance costs, the efficiency of reducing noise and the life cycle and influence on the environment. The result of this bachelor´s work is evaluation of the most efficient method for reducing the traffic noise on the selected reference road.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/65671
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (11.08Mb)
POSUDEK (428.4Kb)
POSUDEK (640.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11122 [714]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV