Systém pro správu zákaznické podpory
Customer Support Line System
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kocourek Jiří
Vedoucí práce
Herzán Jan
Oponent práce
Prágl Miroslav
Studijní obor
Počítačové systémy a sítěStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
18104Obhájeno
2016-06-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a vytvořením informačního systému pro zpracování vznesených požadavků na zákaznickou podporu společnosti prostřednictvím e-mailu. Obsahem textu je analýza požadavků, návrh architektury a popis implementace serverové části systému za použití technologií Java a Spring, stejně jako grafické klientské aplikace. Práce navrhuje komunikační rozhraní za pomocí webových služeb typu REST, respektující všechny požadavky tohoto architektonického stylu. Dále jsou diskutovány možnosti nasazení aplikace za využití technologií pro zajištění vysoké dostupnosti služby a připraveny plány nasazení zajišťující nepřerušené poskytování služeb za situace výpadku libovolného serveru systému. In this master thesis, we describe design and implementation of an information system, that manages e-mail requests sent co company's customer support line. Content of this text is made up of requirement analysis, architecture design and implementation description of system server module using Java and Spring technology, as well as the graphical client application. The thesis designs a communication interface using REST web services, with respect to all requirements of this architectural style. The discussion of deployment possibilities, using high availability technology, follows and plans for deployment with regard to uninterrupted service availability in case of any server failure are prepared.
Kolekce
- Diplomové práce - 18104 [174]