Show simple item record

Customer Support Line System



dc.contributor.advisorHerzán Jan
dc.contributor.authorKocourek Jiří
dc.date.accessioned2016-06-22T19:49:02Z
dc.date.available2016-06-22T19:49:02Z
dc.date.issued2016-05-10
dc.identifierKOS-587864406505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65063
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem a vytvořením informačního systému pro zpracování vznesených požadavků na zákaznickou podporu společnosti prostřednictvím e-mailu. Obsahem textu je analýza požadavků, návrh architektury a popis implementace serverové části systému za použití technologií Java a Spring, stejně jako grafické klientské aplikace. Práce navrhuje komunikační rozhraní za pomocí webových služeb typu REST, respektující všechny požadavky tohoto architektonického stylu. Dále jsou diskutovány možnosti nasazení aplikace za využití technologií pro zajištění vysoké dostupnosti služby a připraveny plány nasazení zajišťující nepřerušené poskytování služeb za situace výpadku libovolného serveru systému.cze
dc.description.abstractIn this master thesis, we describe design and implementation of an information system, that manages e-mail requests sent co company's customer support line. Content of this text is made up of requirement analysis, architecture design and implementation description of system server module using Java and Spring technology, as well as the graphical client application. The thesis designs a communication interface using REST web services, with respect to all requirements of this architectural style. The discussion of deployment possibilities, using high availability technology, follows and plans for deployment with regard to uninterrupted service availability in case of any server failure are prepared.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectzákaznická podpora, REST, HATEOAS, Spring, vysoká dostupnostcze
dc.subjectcustomer support, REST, HATEOAS, Spring, high availabilityeng
dc.titleSystém pro správu zákaznické podporycze
dc.titleCustomer Support Line Systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-13
dc.contributor.refereePrágl Miroslav
theses.degree.disciplinePočítačové systémy a sítěcze
theses.degree.grantor18104cze
theses.degree.programmeInformatikacze


Files in this item




This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record