Zobrazit minimální záznam

Marketing Communications Plan in Public Administration



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorKošvancová Anna
dc.date.accessioned2016-06-22T19:35:11Z
dc.date.available2016-06-22T19:35:11Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-598643682905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65045
dc.description.abstractCílem práce je teoreticky popsat plán marketingové komunikace a jeho fungování ve veřejné správě. Dále budeme zjišťovat, jak pracuje s marketingovou komunikací určitý orgán veřejné správy a jaká má omezení pří výkonu své funkce. V práci bude též zpracován plán marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu. V tomto plánu budou také navrženy možnosti zlepšení, kterými bude dosaženo cílů plánu. Praktická část bude zaměřená na popis plánu marketingové komunikace od nejzákladnějších marketingových pojmů po specifické vymezení. V praktické části bude provedena situační analýza, díky které budou zjištěny hlavní body, kterými by se město mělo zabývat a dále bude navržen plán marketingové komunikace pro vybrané cílové skupiny.cze
dc.description.abstractGoal of this work is to describe a marketing communication plan, its functioning in public administration and how a particular public administration can use marketing communication and what are its restrictions. I will also execute a marketing communication plan for a particular target group and suggest improvements to reach goals of the plan. In practical part I will focus on a description of a marketing communication plan - from basic terms to more specific definitions, following with an execution of a situation analysis, through which will be detected focal issues a municipality should consider, and propose a marketing communication plan for selected target groups.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, marketingová komunikace, veřejná správa, plán marketingové komunikace.cze
dc.subjectMarketing, Marketing Communication, Public Administration, Marketing Communication Plan.eng
dc.titlePlán marketingové komunikace ve veřejné správěcze
dc.titleMarketing Communications Plan in Public Administrationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-15
dc.contributor.refereeŠtěpánek Petr
theses.degree.disciplineŘízení regionálních projektůcze
theses.degree.grantor32116cze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam