Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan of Restaurant with Cake Shop



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorNováková Marie
dc.date.accessioned2016-06-22T19:34:29Z
dc.date.available2016-06-22T19:34:29Z
dc.date.issued2016-05-05
dc.identifierKOS-593779843005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65027
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti marketingu, marketingu služeb a samotného marketingového plánování. Praktická část se zabývá charakteristikou dané restaurace s cukrárnou, dále analýzami makroprostředí a mikroprostředí a především pak tvorbou marketingového mixu, na jehož základě jsou navržena marketingová opatření, pomocí kterých bude dosaženo definovaných cílů restaurace s cukrárnou.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with marketing plan of chosen restaurant facility which provides also confectionery services. On the basis of this marketing plan, paper aims to propose the appropriate marketing measures. First part of the thesis offers a theoretical overview on marketing, marketing of services and marketing planning, in particular. The core of the analysis stands on characterizing the main features of the restaurant, analysing micro and macro environment and, furthermore, creation of proper marketing mix. This should serve as a basis for the formulation of marketing measures which the restaurant could adopt in aim to reach defined goals.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingový plán, marketing služeb, marketingový mix, analýza podle SWOT, restaurace s cukrárnoucze
dc.subjectMarketing plan, marketing of services, marketing mix, analysis based on SWOT, restaurant with cake shopeng
dc.titleMarketingový plán restaurace s cukrárnoucze
dc.titleMarketing Plan of Restaurant with Cake Shopeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.contributor.refereeCupal Libor
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantor32116cze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam