Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu
Optimizing an innovative user interface solution for vehicular air conditioning
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Malý Michal
Supervisor
Machan Jaroslav
Opponent
Radová Zuzana
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
16116Defended
2016-06-21Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní klimatizace. Po důkladné rešerši k tomu byla zvolena QFD analýza a skupinová diskuze, přičemž obě tyto metody byly navrženy za pomoci zásad DoE (Design of Experiment). Jedním z hlavních cílů je ověření aplikovatelnosti metod kvality na zadanou úlohu. Diploma thesis "Optimizing an innovative user interface solution for vehicular air conditioning" describes quality assurance methods applied at the product development stage using real task of user interface for vehicular air conditioning optimization. After a thorough background research it was chosen to use QFD analysis and focus group method, whereby both of those procedures were designed using DoE (Design of Experiment) policy. One of the main goals is to verify the applicability of quality assurance methods on the specified task.