Zobrazit minimální záznam

Quality marks in the Czech market



dc.contributor.advisorJandera Jan
dc.contributor.authorLukášek Martin
dc.date.accessioned2016-06-05T09:42:06Z
dc.date.available2016-06-05T09:42:06Z
dc.date.issued2016-05-25
dc.identifierKOS-587865042805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64777
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou značek kvality. Zaměřuje se na programy a značky používané na českém trhu, u kterých popisuje podmínky jejich udělování a na koho jsou cílené. Práce obsahuje průzkum, jak spotřebitelé vnímají značky kvality a jaký pro ně mají smysl. Autorovi jde o potvrzení hypotézy, podle které je mezi studenty vysoké školy větší povědomí o značkách kvality, než ve výsledcích průzkumu provedeného Asociací malých a středních podniků. Dále se práce zabývá analýzou nákladů, které vyplývají z pořízení značky kvality KLASA a jejího vedení, a také posouzením jejích přínosů pro výrobce.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with quality marks. It focuses on marks used in the Czech market and describes conditions of awarding these marks and their targeting. This paper contains research of awareness of quality marks among consumers and how they perceive them. Author's goal is to confirm hypothesis that university students have greater awareness than respondents from research made by Association of Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech republic. This paper also focuses on analysis of costs connected with obtaining and maintaining quality mark KLASA and assessment of its benefits for producers.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectkvalita, značky kvality, povědomí, náklady, přínosy, klasacze
dc.subjectquality, quality marks, awareness, costs, benefits, klasaeng
dc.titleZnačky kvality na českém trhucze
dc.titleQuality marks in the Czech marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKovalenko Olga
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam