Značky kvality na českém trhu
Quality marks in the Czech market
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Lukášek Martin
Supervisor
Jandera Jan
Opponent
Kovalenko Olga
Field of study
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudy program
Elektrotechnika, energetika a managementInstitutions assigning rank
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou značek kvality. Zaměřuje se na programy a značky používané na českém trhu, u kterých popisuje podmínky jejich udělování a na koho jsou cílené. Práce obsahuje průzkum, jak spotřebitelé vnímají značky kvality a jaký pro ně mají smysl. Autorovi jde o potvrzení hypotézy, podle které je mezi studenty vysoké školy větší povědomí o značkách kvality, než ve výsledcích průzkumu provedeného Asociací malých a středních podniků. Dále se práce zabývá analýzou nákladů, které vyplývají z pořízení značky kvality KLASA a jejího vedení, a také posouzením jejích přínosů pro výrobce. This diploma thesis deals with quality marks. It focuses on marks used in the Czech market and describes conditions of awarding these marks and their targeting. This paper contains research of awareness of quality marks among consumers and how they perceive them. Author's goal is to confirm hypothesis that university students have greater awareness than respondents from research made by Association of Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech republic. This paper also focuses on analysis of costs connected with obtaining and maintaining quality mark KLASA and assessment of its benefits for producers.
Collections
- Diplomové práce - 13116 [545]