Zobrazit minimální záznam

Business Plan - Foundation of a New Kitchen Studio



dc.contributor.advisorKukliš Igor
dc.contributor.authorPoslední Lucie
dc.date.accessioned2016-05-13T16:18:36Z
dc.date.available2016-05-13T16:18:36Z
dc.date.issued2016-01-01
dc.identifierKOS-587864602505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64495
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje zhodnocení možnosti vstupu nové firmy na trh v odvětví prodeje kuchyní, analýze tohoto trhu a strategie uplatnění. Kuchyňské studio nebude mít vlastní výrobu jednotlivých komponentů kuchyní, bude pouze prodávat kuchyně od vybraného výrobce. Práce se věnuje analýze současného trhu interiérových studií v Praze, zhodnocení konkurence a zvolení vhodné cílové skupiny zákazníků a dodavatelů. Analýzou je stanoven vhodný sortiment a cenová hladina výrobků a služeb. Neméně důležitý je finanční plán a marketingová strategie. V propojení se studovaným oborem se jedná o využití marketingu a znalostí z podnikové ekonomiky.cze
dc.description.abstractThe thesis deal is to evaluate the possibility of entry a new company into the market in the sale of kitchens, analysis of this market and implementation strategy. Kitchen studio will not have its own production of individual components. Kitchen studio will only sell kitchens from selected manufacturers. Thesis provides an analysis of the current market of interior studies in Prague, evaluates competitors and selects the appropriate target group customers and suppliers. By analysis is determined the appropriate range and price level of goods and services. Equally important is the financial plan and marketing strategy. In connection with the themes that I studied, I exploit themes of marketing and business economics.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectPodnikatelský plán, kuchyňské studio, vstup nové firmy na trh, analýza konkurence, marketingový mixcze
dc.subjectBusiness plan, kitchen studio, entry of new company into the market, competitive analysis, marketing mixeng
dc.titlePodnikatelský plán - založení kuchyňského studiacze
dc.titleBusiness Plan - Foundation of a New Kitchen Studioeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-02-10
dc.contributor.refereeJunek Alexandr
theses.degree.disciplinePodnikání a management v průmyslucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmePodnikání a komerční inženýrství v průmyslucze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam