Podnikatelský plán - založení kuchyňského studia
Business Plan - Foundation of a New Kitchen Studio
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Poslední Lucie
Supervisor
Kukliš Igor
Opponent
Junek Alexandr
Field of study
Podnikání a management v průmysluStudy program
Podnikání a komerční inženýrství v průmysluInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíDefended
2016-02-10Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se věnuje zhodnocení možnosti vstupu nové firmy na trh v odvětví prodeje kuchyní, analýze tohoto trhu a strategie uplatnění. Kuchyňské studio nebude mít vlastní výrobu jednotlivých komponentů kuchyní, bude pouze prodávat kuchyně od vybraného výrobce. Práce se věnuje analýze současného trhu interiérových studií v Praze, zhodnocení konkurence a zvolení vhodné cílové skupiny zákazníků a dodavatelů. Analýzou je stanoven vhodný sortiment a cenová hladina výrobků a služeb. Neméně důležitý je finanční plán a marketingová strategie. V propojení se studovaným oborem se jedná o využití marketingu a znalostí z podnikové ekonomiky. The thesis deal is to evaluate the possibility of entry a new company into the market in the sale of kitchens, analysis of this market and implementation strategy. Kitchen studio will not have its own production of individual components. Kitchen studio will only sell kitchens from selected manufacturers. Thesis provides an analysis of the current market of interior studies in Prague, evaluates competitors and selects the appropriate target group customers and suppliers. By analysis is determined the appropriate range and price level of goods and services. Equally important is the financial plan and marketing strategy. In connection with the themes that I studied, I exploit themes of marketing and business economics.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [842]