ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podnikatelský plán - založení kuchyňského studia

Business Plan - Foundation of a New Kitchen Studio

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Poslední Lucie
Vedoucí práce
Kukliš Igor
Oponent práce
Junek Alexandr
Studijní obor
Podnikání a management v průmyslu
Studijní program
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2016-02-10



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se věnuje zhodnocení možnosti vstupu nové firmy na trh v odvětví prodeje kuchyní, analýze tohoto trhu a strategie uplatnění. Kuchyňské studio nebude mít vlastní výrobu jednotlivých komponentů kuchyní, bude pouze prodávat kuchyně od vybraného výrobce. Práce se věnuje analýze současného trhu interiérových studií v Praze, zhodnocení konkurence a zvolení vhodné cílové skupiny zákazníků a dodavatelů. Analýzou je stanoven vhodný sortiment a cenová hladina výrobků a služeb. Neméně důležitý je finanční plán a marketingová strategie. V propojení se studovaným oborem se jedná o využití marketingu a znalostí z podnikové ekonomiky.
 
The thesis deal is to evaluate the possibility of entry a new company into the market in the sale of kitchens, analysis of this market and implementation strategy. Kitchen studio will not have its own production of individual components. Kitchen studio will only sell kitchens from selected manufacturers. Thesis provides an analysis of the current market of interior studies in Prague, evaluates competitors and selects the appropriate target group customers and suppliers. By analysis is determined the appropriate range and price level of goods and services. Equally important is the financial plan and marketing strategy. In connection with the themes that I studied, I exploit themes of marketing and business economics.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/64495
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.340Mb)
POSUDEK (1.431Mb)
POSUDEK (112.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [948]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV