Tvorba marketingového plánu ve vybraném podniku
Creating a marketing plan in the selected company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kantůrková Julie
Vedoucí práce
Kavan Michal
Oponent práce
Nováková Lenka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybranou společnost. Na základě charakteristiky marketingového plánu, kde jsou rozebrány náležitosti, které by měl marketingový plán obsahovat, jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní marketingový plán výrobního družstva SMĚR. Dále jsou zde uvedeny návrhy na zlepšení současné situace, které byly stanoveny na základě provedených analýz. The objective of this bachelor thesis is creating a marketing plan in the selected company. On the base of marketing plan characterization, where are elements analyzed, which marketing plan should include, the theoretical knowledge is applied to the specific marketing plan of production cooperative SMĚR. In this bachelor thesis are also included proposals for improving the current situation, which were established on the base of performed analysis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]