Zobrazit minimální záznam

Creating a marketing plan in the selected company



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorKantůrková Julie
dc.date.accessioned2016-05-13T16:18:05Z
dc.date.available2016-05-13T16:18:05Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.identifierKOS-587864272005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64478
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybranou společnost. Na základě charakteristiky marketingového plánu, kde jsou rozebrány náležitosti, které by měl marketingový plán obsahovat, jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní marketingový plán výrobního družstva SMĚR. Dále jsou zde uvedeny návrhy na zlepšení současné situace, které byly stanoveny na základě provedených analýz.cze
dc.description.abstractThe objective of this bachelor thesis is creating a marketing plan in the selected company. On the base of marketing plan characterization, where are elements analyzed, which marketing plan should include, the theoretical knowledge is applied to the specific marketing plan of production cooperative SMĚR. In this bachelor thesis are also included proposals for improving the current situation, which were established on the base of performed analysis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingový plán, SWOT analýza, situační analýza, akční programy, marketingový mix, nákladycze
dc.subjectMarketing plan, SWOT analysis, marketing situation analysis, action programs, marketing mix, costseng
dc.titleTvorba marketingového plánu ve vybraném podnikucze
dc.titleCreating a marketing plan in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-08
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam