Zobrazit minimální záznam

Analysis of customer satisfaction in IT online store



dc.contributor.advisorVaněček David
dc.contributor.authorMejzr Milan
dc.date.accessioned2016-05-13T16:18:03Z
dc.date.available2016-05-13T16:18:03Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.identifierKOS-587864272405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64476
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je problematika spokojenosti zákazníků v konkrétní obchodní společnosti. První část se věnuje základním pojmům týkající se spokojenosti zákazníků a oblasti internetového prodeje a nakupování, která následně tvoří základy pro následující praktickou část. V části praktické je proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, který je zaměřen na hodnocení spokojenosti poskytovaných služeb. Na základě výsledků výzkumu a analýzy je zhodnocen současný stav a jsou navržena doporučení s cílem zvýšit spokojenost zákazníků ve sledované společnosti.cze
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the problematics of customer satisfaction in a particular company. The first part deals with basic terms related to customer satisfaction and the area of internet sales and shopping, that subsequently forms the foundations for the practical part. The practical part is focused on marketing research through a questionnaire survey, which focuses on the satisfaction rating of the services provided. The current situation and recommendations to improve customer satisfaction in the analyzed company are based on the results of research and analysis evaluated.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectSpokojenost zákazníka, internetový obchod, marketingový výzkum.cze
dc.subjectCustomer satisfaction, online store, marketing research.eng
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchoděcze
dc.titleAnalysis of customer satisfaction in IT online storeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-10
dc.contributor.refereeŠikýř Martin
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam