Analýza spokojenosti zákazníků v IT internetovém obchodě
Analysis of customer satisfaction in IT online store
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Mejzr Milan
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-10Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je problematika spokojenosti zákazníků v konkrétní
obchodní společnosti. První část se věnuje základním pojmům týkající se spokojenosti
zákazníků a oblasti internetového prodeje a nakupování, která následně tvoří základy pro
následující praktickou část. V části praktické je proveden marketingový výzkum
prostřednictvím dotazníkového šetření, který je zaměřen na hodnocení spokojenosti
poskytovaných služeb. Na základě výsledků výzkumu a analýzy je zhodnocen současný stav
a jsou navržena doporučení s cílem zvýšit spokojenost zákazníků ve sledované společnosti. The subject of this thesis is the problematics of customer satisfaction in a particular
company. The first part deals with basic terms related to customer satisfaction and the
area of internet sales and shopping, that subsequently forms the foundations for the
practical part. The practical part is focused on marketing research through a
questionnaire survey, which focuses on the satisfaction rating of the services provided.
The current situation and recommendations to improve customer satisfaction in the
analyzed company are based on the results of research and analysis evaluated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]