Zobrazit minimální záznam

Enterprise marketing plan creation



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorKříž Petr
dc.date.accessioned2016-05-13T16:17:33Z
dc.date.available2016-05-13T16:17:33Z
dc.date.issued2016-01-21
dc.identifierKOS-587864247205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64454
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu. Zabývá se problematikou budou-cího rozhodování podniku a analyzuje dostupné informace. Teoretická část je zaměřená na význam marketingu a postup tvorby marketingového plánu v podniku. Cílem teoretické části je identifikovat, v jakém segmentu je potřeba vynaložit největší úsilí na marketingové působení. Cílem praktické části je vytvořit marketingový plán, který přispěje ke zvýšení prodejů společnosti.cze
dc.description.abstractThis thesis is focused on enterprise marketing plan creation. Includes research of future decision making and examines available information closely. The theoretical part is concen-trated on significance of marketing and creating procedure of enterprise marketing plan. Objective of theoretical part is identification of the market segment, which requires a mar-keting action most. Practical part purpose is to create enterprise marketing plan, which will rise the enterprise sales.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, marketingový plán, analýza, strategie, trh, zákazník.cze
dc.subjectMarketing, marketing plan, analysis, strategy, market, customer.eng
dc.titleTvorba marketingového plánu podnikucze
dc.titleEnterprise marketing plan creationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-02-16
dc.contributor.refereeJoudalová Barbora
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam