Personální marketing firmy
Personnel marketing of company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vainholdová Gabriela
Vedoucí práce
Tureckiová Michaela
Oponent práce
Cupal Libor
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce "Personální marketing firmy" se zabývá analýzou personálního marketingu Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova a.s. Teoretická část popisuje veškeré procesy personálního marketingu, od výběru, přes vzdělávání až po propouštění zaměstnanců. Praktická část analyzuje tyto procesy u konkrétního podniku. Na základě výsledků sociologického průzkumu je proveden rozhovor o uskutečněných změnách a v závěru jsou navržena doporučení na zlepšení nedostatků. Bachelor thesis "Personnel marketing of company" analyzes the personnel marketing of company Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova a.s. The theoretical part describes all the processes of personnel marketing, from choosing employees and education to the dismissal of employees. The practical part analyzes these processes in the specific company. There is an interview based on the results of sociological research about a performed changes and there are suggested recommendations to improve deficiencies in the end of the thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]