Zobrazit minimální záznam

Employer´s communication strategy as a part of personnel marketing in the company



dc.contributor.advisorTureckiová Michaela
dc.contributor.authorSchmied Pavel
dc.date.accessioned2016-05-13T16:16:07Z
dc.date.available2016-05-13T16:16:07Z
dc.date.issued2015-05-05
dc.identifierKOS-587864224005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64393
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici "Product application specialist". V první části jsou definovány teoretická východiska problematiky personálního marketingu a vymezeny pojmy s ní související. Druhá část se věnuje analýze současného stavu personálního marketingu ve firmě. Analýza je postavena na základě dat poskytnutých společností a dotazníkového šetření mezi současnými zaměstnanci provedeného autorem práce.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the application of Personnel Marketing on creating a communication strategy in order to obtain suitable candidates for the position of "Product application specialist". The first section defines the theoretical basis of Personnel Marketing. The second section is focused on analysis of the current situation of Personnel Marketing in the company. The analysis is based on data provided by the company and a survey among current employees undertaken by the author of the thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectPersonální marketing, HR marketing, recruitment marketing, nábor zaměstnanců, získávání zaměstnanců, propagace zaměstnavatele, značka zaměstnavatele, budování značky zaměstnavatele, marketingový mixcze
dc.subjectPersonnel marketing, HR marketing, recruitment marketing, recruitment, hiring employees, emlpoyer promotion, employer brand, employer branding, marketing mixeng
dc.titleKomunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firměcze
dc.titleEmployer´s communication strategy as a part of personnel marketing in the companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-23
dc.contributor.refereeGangurová Veronika
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam