Zobrazit minimální záznam

Personal marketing and its impact to corporate culture



dc.contributor.advisorŠnýdrová Markéta
dc.contributor.authorBílková Barbora
dc.date.accessioned2016-05-13T16:14:56Z
dc.date.available2016-05-13T16:14:56Z
dc.date.issued2015-06-02
dc.identifierKOS-587864214505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64352
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu" je návrh doporučení změn pro konkrétní podnik a to nadnárodní koncern, který mimo jiné působí i v České republice STRABAG SE. Teoretická část definuje jednotlivé přístupy k personálnímu marketingu a všem činnostem, které s ním souvisejí. V praktické části je prostřednictvím zkoumání vnitropodnikových dokumentů, nestrukturovaných rozhovorů, průzkumu nezávislé Asociace Studentů a Absolventů, která provedla průzkum v oblasti zaměstnavatelů první volby napříč obory působnosti a vlastního šetření mezi studenty a absolventy popsána situace firmy v oblasti personálního marketingu.cze
dc.description.abstractThe objective of the bachelor thesis "Personal marketing and its impact to corporate culture" is to provide recommendation for changes to a specific company called STRABAG, a multinational corporation based in Czech Republic. The theoretical part of the present thesis defines the different approaches to personal marketing and all the activities related. The practical part is conformed by the examination of internal documents, unstructured interviews and surveys among independent students and graduates associations involved in research of first-choice employers in different fields of work. Afterwards a new survey was implemented to students and graduates to further describe the personal marketing situation of the mentioned company.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectPersonální marketing, firemní kultura, firma, zaměstnanci, motivace, kompetence, personální plánování, odměňovánícze
dc.subjectPersonal marketing, corporate culture, company, employees, motivation, competence, personal planning, remuneration.eng
dc.titlePersonální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturucze
dc.titlePersonal marketing and its impact to corporate cultureeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-08
dc.contributor.refereeCupalová Soňa
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam