Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu
Personal marketing and its impact to corporate culture
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Bílková Barbora
Supervisor
Šnýdrová Markéta
Opponent
Cupalová Soňa
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-06-08Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce "Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu" je návrh doporučení změn pro konkrétní podnik a to nadnárodní koncern, který mimo jiné působí i v České republice STRABAG SE. Teoretická část definuje jednotlivé přístupy k personálnímu marketingu a všem činnostem, které s ním souvisejí. V praktické části je prostřednictvím zkoumání vnitropodnikových dokumentů, nestrukturovaných rozhovorů, průzkumu nezávislé Asociace Studentů a Absolventů, která provedla průzkum v oblasti zaměstnavatelů první volby napříč obory působnosti a vlastního šetření mezi studenty a absolventy popsána situace firmy v oblasti personálního marketingu. The objective of the bachelor thesis "Personal marketing and its impact to corporate culture" is to provide recommendation for changes to a specific company called STRABAG, a multinational corporation based in Czech Republic. The theoretical part of the present thesis defines the different approaches to personal marketing and all the activities related. The practical part is conformed by the examination of internal documents, unstructured interviews and surveys among independent students and graduates associations involved in research of first-choice employers in different fields of work. Afterwards a new survey was implemented to students and graduates to further describe the personal marketing situation of the mentioned company.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1261]